papierowe kubki z nadrukiem

Kampanie z wykorzystaniem papierowych kubków z nadrukiem

Kampanie z wykorzystaniem papierowych kubków reklamowych używanych przez kawiarnie to stosunkowo nowa forma działań marketingowych. Dlatego wiele firm podchodzi wyjątkowo nieufnie do działań tego typu. Tymczasem kampanie tego typu przynoszą bardzo dobre efekty, co potwierdzają zarówno badania jak i zadowoleni marketerzy.

Co sprawia, że kampanie tego typu zyskują popularność. Jakie są ich najważniejsze zalety, które warto wykorzystywać w strategii marketingowej?

Ekspozycja, zasięg i targetowanie

Według badań przeprowadzonych na Washington University w USA przeciętna osoba trzyma w rękach kubek z kawą przez 53 minuty. Jeżeli wypija co najmniej dwie kawy dziennie to czas ekspozycji na przekaz reklamowy wynosi prawie dwie godziny. W tym czasie potencjalny klient wielokrotnie spogląda na kubek i zapoznaje się z przekazem reklamowym. Dodatkową zaletą reklamy tego typu jest fakt, że przekaz komunikat marketingowy widoczny jest także dla sześciu innych osób.

Bardzo ważna jest także możliwość dotarcia do grupy docelowej. Kampanie przy wykorzystaniu papierowych kubków z nadrukiem pozwalają na precyzyjne targetowanie geograficzne. Współpraca z lokalnymi kawiarniami pozwala na dotarcie do klientów mieszkających lub pracujących w jej pobliżu. Natomiast współpraca z sieciówkami pozwala na dotarcie do klientów w całym kraju.

Magiczne działanie kawy

Wykorzystywanie papierowych kubków reklamowych ma jeszcze dwie ważne zalety. Pierwszą jest temperatura napoju. Według badań klienci łączą fizyczne uczucie ciepła z analogicznym uczuciem psychicznym i dzięki temu lepiej reagują na przekazywany komunikat. Drugą zaletą jest fakt, że kawa powoduje wzrost koncentracji. Dzięki temu zwiększa się skłonność do zauważenia i zapamiętania treści promocyjnej.

Połączenie offline i online

Kubki reklamowe, choć z pozoru kojarzą się wyłącznie z reklamą offline, mogą być także uzupełnieniem kampanii online. Można na nich umieszczać kody promocyjne możliwe do wykorzystania na stronach internetowych. Można je także wykorzystać do umieszczenia kodu QR kierującego do witryny firmy. Przy obecnej popularności smartfonów dobrze zaprojektowane połączenie obu typów kampanii może przynieść naprawdę dobre efekty. Połączenie umożliwia też mierzenie efektów działań promocyjnych, co w oczywisty sposób przekłada się na optymalizację działań marketingowych i przeznaczanego na nie budżetu.

Kubki reklamowe – oferta rynkowa

Na rynku funkcjonuje wiele firm oferujących papierowe kubki z nadrukiem. Oferta jest na tyle bogata, że możliwe jest szybkie znalezienie firmy oferującego najlepsze rozwiązania i najlepszy stosunek jakości do ceny.

Warto jednak zainteresować się ofertą zintegrowaną. Istnieją bowiem firmy, które poza produkcją kubków reklamowych oferują także organizację współpracy z kawiarniami. Dzięki temu ograniczona zdecydowanie ograniczona zostaje pracochłonność związana z poszukiwaniem kawiarni do współpracy i ustalaniem jej warunków. Dzięki działaniom agencji możliwe jest także precyzyjne dopasowanie współpracowników do oczekiwań reklamodawcy, dopasowanie grupy docelowej i ustawienie odpowiednich dla wszystkich stron terminów kampanii.

b3system Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *