wirtualna centrala telefoniczna

7 korzyści wirtualnej centrali telefonicznej

Międzynarodowe połączenia w dzisiejszych czasach nie są już niczym niezwykłym. Kiedyś telefonując do innego kraju trzeba było liczyć się z tym, że poniesie się bardzo wysokie opłaty z tym związane – na szczęście w tej chwili Internet pozwala na prowadzenie praktycznie bez kosztowych rozmów bez względu na miejsce w świecie, do którego się dzwoni.

Wirtualna Centrala Telefoniczna

Centrala 3CX jest systemem telefonii Internetowej – VoiP, który pozwala na integrację z telefonami IP i SIP trunk. Dzięki dopracowanemu systemowi, który zaczął raczkować w latach 90 – tych użytkownicy mogą się cieszyć bezproblemowymi połączeniami z każdym krajem niezależnie od operatorów telefonii komórkowej. Centrala 3CX pozwala na obniżenie kosztów połączeń do minimum, a przy tym zdecydowanie wyróżnia się na tle konkurencji.

Korzyści wdrożenia 3CX

Instalując w swojej firmie wirtualną centralę telefoniczną przedsiębiorca zyskuje kontrolę i poczucie bezpieczeństwa, które wielokrotnie może sprawić, że wszystko będzie funkcjonowało tak, jak on tego chce. Z istotnych zalet po wdrożeniu systemu można wyróżnić:

  • niezwykle intuicyjną obsługę
  • wysokie bezpieczeństwo wprowadzonych do systemu informacji
  • duża oszczędność czasu i obniżenie kosztów w stosunku do innych systemów
  • elastyczność systemu
  • można hostować system w chmurze
  • możliwość wykorzystania dotychczasowo stosowanej infrastruktury
  • zintegrowanym, bezawaryjny system wysyłania raportów.

Funkcje systemu centrali

3CX to nie tylko program do komunikacji telefonicznej, ale również centrala innych rodzajów komunikacji, jakim jest na przykład chat lub video konferencje. Do innych przydatnych funkcjonalności należą:

  • informowanie o obecności pracowników
  • obsługa na telefonach, komputerach i telefonach stacjonarnych
  • obsługa połączeń Web RTC
  • nielimitowana liczba użytkowników programu
  • integracja z dotychczasową strukturą CRM i innymi posiadanymi aplikacjami
  • kompatybliność 3CX z Yealink.

Mobilność największym atutem

Opisywany system jest przede wszystkim mobilny, co dla dzisiejszych użytkowników jest niemal podstawą. System 3CX może pracować na wielu systemach, w tym iOS, Android, Windows, czy też równie popularny Mac.

Aplikacja centrali telefonicznej wyposażona jest w kilka przydatnych na co dzień funkcji, które pozwalają zarówno na wyświetlanie statusu rozmówcy, jak i na maksymalną oszczędność baterii, której poziom naładowania jest niezwykle ważny szczególnie, jeśli większość dnia pracuje się poza biurem i aplikacja jest wtedy centrum pracy przedsiębiorcy. Posiadając nadany przez aplikację numer służbowy można z niego korzystać zarówno z telefonu komórkowego, jak i z telefonu leżącego na biurku w biurze.

Jak działa Systell

Po ustaleniu z klientem, czego potrzebuje i jakie ma oczekiwania pracownicy Systell dostarczają dedykowane dla firmy rozwiązanie, tworzą aplikacje systemowe i hostują tenże system w chmurze. 

Więcej informacji znajdziesz na stronie polskiej firmy Systell oferującej oprogramowania i systemy dla firm.

b3system Autor

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *